Majida el-Roumi - I've Retired from Passion ماجدة الرومي - اعتزلت الغرام Eatazalt el Gharam

Majida el-Roumi - I've Retired from Passion

Look, look, look my darling look
Look at me, listen to me, hear me, look

I don't want you to conciliate me
Or talk to me
I don't want you to wake up with me
Or go to sleep with me


Forget me, forget me, forget me
Do me a favor

I've retired from passion, retired from passion
The day your love drow me crazy
I retired from passion

Even when I sleep your specter is going to be far from me
Maybe tomorrow the days without you will make good with me

Forget me, forget me, forget me, forget me, forget me
Do me a favor

ماجدة الرومي - اعتزلت الغرام

شوف شوف شوف يا حبيبي شوف
اطلع فيي اسمعني اسمعني اسمع مني و شوف

شوف شوف شوف يا حبيبي شوف
اطلع فيي اسمعني اسمعني اسمع مني و شوف

لا بدي تراضيني ولا بدي تحاكيني
لا تصبحني ولا تمسيني ولا تتمسيني

لا بدي تراضيني ولا بدي تحاكيني
لا تصبحني ولا تمسيني آه ولا تمسيني

انساني انساني انساني انساني اعمل معروف

شوف شوف شوف يا حبيبي شوف
اطلع فيي اسمعني اسمعني اسمع مني و شوف

شوف شوف شوف يا حبيبي شوف
اطلع فيي اسمعني اسمعني اسمع مني و شوف

لا بدي تراضيني ولا بدي تحاكيني
لا تصبحني ولا تمسيني ولا تمسيني

لا بدي تراضيني ولا بدي تحاكيني
لا تصبحني ولا تمسيني آه ولا تمسيني

انساني انساني انساني انساني اعمل معروف

أنا اعتزلت الغرام اعتزلت الغرام
يوم الحبك جنني يوم الحبك جنني
أنا أنا أنا أنا أنا اعتزلت الغرام

أنا اعتزلت الغرام اعتزلت الغرام
يوم الحبك جنني يوم الحبك جنني
أنا أنا أنا أنا أنا اعتزلت الغرام

أنا حتى بالمنام طيفك رح يبعد عني
يمكن بكرا الأيام من دونك بتصالحني

أنا حتى بالمنام طيفك رح يبعد عني
يمكن بكرا الأيام من دونك بتصالحني

أنا حتى بالمنام طيفك رح يبعد عني
يمكن بكرا الأيام من دونك بتصالحني

لا بدي تراضيني ولا بدي تحاكيني
لا تصبحني ولا تمسيني و لا تمسني

لا بدي تراضيني ولا بدي تحاكيني
لا تصبحني ولا تمسيني و لا تمسني

انساني انساني انساني انساني اعمل معروف
Lyrics transcription from La7oon.com

0 Response to "Majida el-Roumi - I've Retired from Passion ماجدة الرومي - اعتزلت الغرام Eatazalt el Gharam"

Popular Posts