Dolly Chahine - Not Like All Girls - دوللي شاهين - غير كل البنات

Ghair Kol el Banat
Pas comme toutes les filles

For those of you who like irony, see her other song found on this site entitled "I'm Like Any Girl."

Dolly Chahine - Not Like All Girls

I'm not like all the other girls you've known
I loved you with my heart
I'm different than all of them

If you ask about me you'll find your heart always answers you
And no one but me because I love you you'll take me instead of their crimes

I loved you possibly more than you love yourself
And you'll come one day when you can
And you'll know this for yourself

I want you with me forever
My love for you is not enough
I want you with me forever
My love for you is not enough
Don't be afriad of my love
I won't turn out like them

دوللي شاهين - غير كل البنات

انا غير كل البنات اللي انت عرفتهم
انا حبيتك بقلبي انا غيرهم كلهم

انا غير كل البنات اللي انت عرفتهم
انا حبيتك بقلبي انا غيرهم كلهم

لو تسأل عني قلبك تلاقيه على طول يجاوبك
و الا انا علشان بحبك ح تخدني بذنبهم

لو تسأل عني قلبك تلاقيه على طول يجاوبك
و الا انا علشان بحبك ح تخدني بذنبهم

انا غير كل البنات اللي انت عرفتهم
انا حبيتك بقلبي انا غيرهم كلهم

حبيتك يمكن اكتر ما انت بتحب نفسك
و حتيجي في يوم تقدر و ح تعرف ده بنفسك

حبيتك يمكن اكتر ما انت بتحب نفسك
و حتيجي في يوم تقدر و ح تعرف ده بنفسك

عايزاك على طول معايا حبك ده مش كفاية
عايزاك على طول معايا حبك ده مش كفاية
متخفش من هوايا مش ح اطلع زيهم
لو تسأل عني قلبك تلاقيه على طول يجاوبك
و الا انا علشان بحبك ح تخدني بذنبهم

لو تسأل عني قلبك تلاقيه على طول يجاوبك
و الا انا علشان بحبك ح تخدني بذنبهم

انا غير كل البنات اللي انت عرفتهم
انا حبيتك بقلبي انا غيرهم كلهم

انا غير كل البنات اللي انت عرفتهم
انا حبيتك بقلبي انا غيرهم كلهم

0 Response to "Dolly Chahine - Not Like All Girls - دوللي شاهين - غير كل البنات"

Popular Posts